Κανονισμοί Κυνηγιού

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΥΝΗΓΙΟΥ

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
1. Σκοπός του παιχνιδιού – ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΚΡΥΜΜΕΝΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ – είναι η διασκέδαση με την ανακάλυψη ενός κρυμμένου θησαυρού μέσα από την αποκρυπτογράφηση μιας σειράς γρίφων που σχετίζονται με την ιστορία (και όχι μόνο!) του δήμου Φαιστού και των ανθρώπων της..

2. Τα όρια του παιχνιδιού προσδιορίζονται γεωγραφικά από τα σύνορα του Δήμου Φαιστού.

3. Για την απάντηση των γρίφων τα μέλη της ομάδας μπορούν να χρησιμοποιήσουν κάθε πρόσφορο μέσο. Βιβλία, βιβλιοθήκες, διαδίκτυο, γνωστούς, παππούδες και γιαγιάδες, κλπ..

4. Οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα αλλαγής του αριθμού ή/και της σειράς των γρίφων σε περίπτωση που κρίνουν πως αυτό είναι απαραίτητο.

5. Ο αρχηγός εκπροσωπεί την ομάδα του και μόνο αυτός επικοινωνεί με την οργανωτική επιτροπή. Ο αρχηγός της ομάδας ειδοποιεί αμέσως την επιτροπή σε περίπτωση που η ομάδα αποφασίσει να εγκαταλείψει για οποιοδήποτε λόγο το παιχνίδι.

 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

6. Κάθε ομάδα πρέπει να αυτοονομαστεί, να επιλέξει έναν αρχηγό και να δηλώσει συμμετοχή στο www.bestidro.gr από Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018 στις 16:00 έως την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018 στις 16:00. Όσες ομάδες δηλώσουν συμμετοχή μετά το χορό των ομάδων, θα παραλάβουν τον 1ο γρίφο, μετά τη δήλωση τους, σε συνεννόηση με τους διοργανωτές, αλλά ΌΧΙ το τζόκερ.

7. Κάθε ομάδα αποτελείται το λιγότερο από 1 μέλος. Δεν υπάρχει ανώτατο όριο.

8. Δεν υπάρχει κατώτατο όριο ηλικίας για τους συμμετέχοντες. Όμως ορίζεται ανώτατο όριο ηλικίας αυστηρά τα 103 χρόνια. Για την καλύτερη λειτουργία της, η ομάδα θα πρέπει να απαρτίζεται από διάφορες ηλικίες. Ομάδες που αποτελούνται αποκλειστικά από άτομα μικρών ηλικιών, θα δυσκολευτούν περισσότερο..

9. Είναι χρήσιμο η κάθε ομάδα να διαθέτει μεταφορικό μέσο και ο αρχηγός της ομάδας θα πρέπει να διαθέτει δίπλωμα οδήγησης. Τα μέλη ομάδων που χρησιμοποιούν μηχανοκίνητα μεταφορικά μέσα το κάνουν με δική τους ευθύνη. Σε τέτοια περίπτωση ο αρχηγός έχει ευθύνη να προτρέψει τα μέλη της ομάδας και ιδιαίτερα αυτά που διαθέτουν μηχανάκι, να τηρούν τον Κ.Ο.Κ., να φορούν απαραίτητα κράνος, να μην τρέχουν και να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις μετακινήσεις τους.

10. Στη δήλωση συμμετοχής της ομάδας πρέπει να δηλωθεί και ο παίκτης του οποίου τους πόντους (από την Α’ φάση) αξιοποιεί η ομάδα για τη Β’ Φάση του Διαδικτυακού Κυνηγιού.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΚΥΝΗΓΙ (ΝΕΟ!)

11. Η Β’ φάση του διαδικτυακού κυνηγιού μετατρέπεται σε ομαδικό παιχνίδι. Η κάθε ομάδα αξιοποιεί τους πόντους από την Α’ φάση ενός (μοναδικού…) παίκτη και συμμετέχει ως ομάδα πλέον, απαντώντας μέσω του mail που έχει δηλώσει στην αίτηση συμμετοχής.

12. Η συμμετοχή στο διαδικτυακό είναι προαιρετική. Όσες ομάδες όμως συμμετέχουν, ίσως αποκτήσουν ένα προβάδισμα (ή και όχι!).

13. Οι 5 πρώτες ομάδες της Β’ φάσης του διαδικτυακού κερδίζουν από 1 τζόκερ το οποίο έχει ισχύ στους πρώτους 5 γρίφους μόνο.

Αναλυτικές πληροφορίες και κανονισμοί θα δοθούν σε νεότερη ανακοίνωση…

ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΥΝΗΓΙΟΥ

14. Η διαδικασία ξεκινάει το πρωί της Κυριακής 04/02/2018. Από τις 9:00 το πρωί θα γίνεται το sign-in των ομάδων. Η παράδοση του πρώτου γρίφου της ημέρας στους αρχηγούς των ομάδων θα γίνει στις 10:00 π.μ… λογικά!

15. Κατά το sign-in ο αρχηγός θα παραλάβει 5 κάρτες. Η κάθε κάρτα περιέχει ένα Barcode, μοναδικό για κάθε ομάδα. Μία κάρτα είναι απαραίτητη στις ομάδες καθώς χρειάζεται για το τσεκάρισμα των σημείων. Για τον πρώτο γρίφο μόνο, το τσεκάρισμα (όπου απαιτείται..) γίνεται με την κάρτα δωματίου που πήραν οι ομάδες στο χορό του Σαββάτου 27.01.

16. Σημείο αφετηρίας και παραλαβής-παράδοσης γρίφων (τσεκάρισμα) ορίζεται ο αύλειος χώρος του Δημαρχείου Δήμου Φαιστού.

17. Νικήτρια του παιχνιδιού ανακηρύσσεται η ομάδα που θα αποκρυπτογραφήσει και θα απαντήσει σωστά σε όλους του γρίφους, καταφέρει να βρει τον κρυμμένο θησαυρό και επιστρέψει στο Δημαρχείο.

18. Η παρακολούθηση, η παραπλάνηση, η διασπορά ψευδών πληροφοριών και κάθε άλλη ζαβολιά, όχι μόνο επιτρέπεται αλλά αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής του παιχνιδιού. Απαγορεύεται αυστηρά με ποινή αποκλεισμού από το παιχνίδι η καταστροφή στοιχείων που χρησιμοποιούνται στο παιχνίδι.

 

ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΑΤΑ

19. Υπάρχουν 4 διαφορετικοί τρόποι τσεκαρίσματος.. 1) Άτομο στο σημείο, 2) Ταμπελάκι με λέξη-κλειδί, 3) Selfie σε σημείο, 4) Λέξη-κλειδί… Κάθε γρίφος έχει το δικό τρόπο τσεκαρίσματος ο οποίος αναγράφεται πάνω στο γρίφο με το κατάλληλο σύμβολο..

20.  Σε περίπτωση «ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ», ο κυνηγός πηγαίνει στο σημείο, έχοντας μαζί του 1 από τις 5 κάρτες της ομάδας του, επιδεικνύει την κάρτα στο άτομο που βρίσκεται στο σημείο. Έπειτα το άτομο, λέει στον κυνηγό μια λέξη-κλειδί ή του δίνει ένα αντικείμενο. Αν δοθεί αντικείμενο, η ομάδα ακολουθεί τις οδηγίες που το συνοδεύουν, ενώ αν δοθεί λέξη-κλειδί, η ομάδα τσεκάρει στο Δημαρχείο λέγοντας στην επιτροπή το Σημείο και τη Λέξη-Κλειδί..

21. Σε περίπτωση «ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ», ο κυνηγός πηγαίνει στο σημείο που βρήκε αποκωδικοποιώντας το γρίφο, αναζητάει στο χώρο που βρίσκεται το σημείο, το ταμπελάκι του κυνηγιού (το οποίο δεν είναι απαραίτητα σε εμφανές σημείο), το εντοπίζει και διαβάζει τη Λέξη-Κλειδί.. Έπειτα τσεκάρει στο Δημαρχείο λέγοντας στην επιτροπή το Σημείο, τη θέση που ήταν το ταμπελάκι και τη Λέξη-Κλειδί..

22. Σε περίπτωση «SELFIE ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ», ο κυνηγός πηγαίνει στο σημείο που βρήκε αποκωδικοποιώντας το γρίφο έχοντας μαζί του 1 από τις 5 κάρτες της ομάδας του. Στέκεται μπροστά στο σημείο και τραβάει μια selfie φωτογραφία στην οποία πρέπει να φαίνεται το σημείο (ξεκάθαρα), ο κυνηγός και η κάρτα της ομάδας. Η ομάδα τσεκάρει στο Δημαρχείο λέγοντας στην επιτροπή το Σημείο και δείχνοντας τη φωτογραφία.

23. Σε περίπτωση «ΛΕΞΗ-ΚΛΕΙΔΙ», ο κυνηγός αποκωδικοποιώντας το γρίφο, εντοπίζει τη Λέξη-Κλειδί… Έπειτα τσεκάρει στο Δημαρχείο λέγοντας στην επιτροπή τη Λέξη-Κλειδί…

24. Κάθε τσεκάρισμα γίνεται έχοντας οπωσδήποτε μια από τις κάρτες της ομάδες. Μετά το τσεκάρισμα και την παραλαβή του νέου γρίφου, ο κυνηγός «χτυπάει» την κάρτα με το barcode στο barcode reader ώστε να κατοχυρωθεί ο γρίφος και να καταχωρηθεί ο χρόνος. ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν η τελευταία ενέργεια δεν πραγματοποιηθεί, το σημείο δεν κατοχυρώνεται…

 

JOKER

25. Στο 6ο κυνήγι θησαΔΡΩν εξακολουθεί να υπάρχει η βοήθεια του JOKER. Κάθε ομάδα που διαθέτει ένα JOKER (θα δοθεί σε όσες ομάδες έρθουν στο χορό) μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώστε να αποφύγει την επίλυση ενός γρίφου (είτε λόγω δυσκολίας είτε λόγω στρατηγικής…).

26. Το χρονικό περιθώριο που ισχύει η χρήση του JOKER είναι προκαθορισμένο. (Έχει προαποφασιστεί από την ομάδα κυνηγιού) Μετά από τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, την οποία οι κυνηγοί δε γνωρίζουν πριν, δε μπορεί να γίνει χρήση του JOKER. Ακυρώνεται για όλες τις ομάδες που δεν το έχουν χρησιμοποιήσει.

ΝΕΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ!

27. Οι 5 πρώτες ομάδες του διαδικτυακού κερδίζουν από 1 τζόκερ το οποίο έχει ισχύ στους πρώτους 5 γρίφους μόνο.

 

Όσοι χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες μπορούν να επισκέπτονται το site της ομάδας ΔΡΩ (www.bestidro.gr) ή να επικοινωνούν κατευθείαν με το Sherlock στέλνοντας το μήνυμά τους στο sherlock.hunters@gmail.com.

Χρήσιμες πληροφορίες και νέα αναρτώνται και στην επίσημη σελίδα της ομάδας στο Facebook: @SherlockHolmesVI.

 

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ:

  • Σύνδεση στο διαδίκτυο.
  • Έφηβους στην ηλικία ή στην ψυχή.
  • Φακός.
  • Φωτογραφική μηχανή ή κινητό με κάμερα.
  • Σκαλίδα ή/και Σκαπέτι ή/και Φτυάρι.
  • Μεγεθυντικός Φακός.
  • Χάρτης.
  • Ρολόι.
  • Ομπρέλα.
  • Γαλότσες.
  • Κράνος (μόνο όσοι οδηγούν μηχανάκι/ποδήλατο).
  • Μερικά πακέτα μακαρόνια (Μην τσιγκουνευτείς, είναι για φιλανθρωπικό σκοπό..!)
  • Ένα καλό άλλοθι.

ΚΑΛΟ ΚΥΝΗΓΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Author

mm

Μαθηματικός

Ζώντας μια ζωή κοντά σε νέα παιδιά, μαθητές κυρίως αλλά και φοιτητές, και πιστεύοντας στη δύναμη και στην αξία του λόγου, είμαι ενθουσιασμένος με τη νέα μας ιστοσελίδα. Θα δώσει την ευκαιρία να ακουστούν και να αποκτήσουν δύναμη όλες οι φωνές, οι σκέψεις και οι ιδέες των νέων. Αυτοί αποτελούν άλλωστε την κινητήρια δύναμη της κοινωνίας μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll Up