ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ

1) Σκοπός του παιχνιδιού – ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ  ΚΡΥΜΜΕΝΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ – είναι  η διασκέδαση με την ανακάλυψη ενός κρυμμένου θησαυρού μέσα από την αποκρυπτογράφηση μιας σειράς γρίφων που σχετίζονται με την ιστορία του δήμου Φαιστού και των ανθρώπων της.

2) Τα όρια του παιχνιδιού προσδιορίζονται γεωγραφικά από τα σύνορα του Δήμου Φαιστού.

3) Για την απάντηση των γρίφων τα μέλη της ομάδας μπορούν να χρησιμοποιήσουν κάθε πρόσφορο μέσο όπως βιβλία, βιβλιοθήκες, διαδίκτυο, γνωστούς και αγνώστους.

4) Οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα αλλαγής του αριθμού ή/και της σειράς των γρίφων σε περίπτωση που κρίνουν πως αυτό είναι απαραίτητο.

5) Ο αρχηγός εκπροσωπεί την ομάδα του και μόνο αυτός επικοινωνεί με την οργανωτική επιτροπή. Ο αρχηγός της ομάδας ειδοποιεί αμέσως την επιτροπή σε περίπτωση που η ομάδα αποφασίσει να εγκαταλείψει για οποιοδήποτε λόγο το παιχνίδι.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

6) Κάθε ομάδα πρέπει να αυτοονομαστεί, να επιλέξει έναν αρχηγό και να δηλώσει συμμετοχή και να ανεβάσει μια φωτογραφία από την ομάδα της στο www.bestidro.gr  έως την Πέμπτη 09/02/2017 και ώρα 22:00.

7) Κάθε ομάδα αποτελείται το λιγότερο από 1 μέλος. Δεν υπάρχει ανώτατο όριο.

8) Δεν υπάρχει κατώτατο όριο ηλικίας για τους συμμετέχοντες. Για την καλύτερη λειτουργία της, η ομάδα θα πρέπει να απαρτίζεται από διάφορες ηλικίες και οπωσδήποτε από ένα ενήλικα. Ομάδες που αποτελούνται αποκλειστικά από άτομα μικρών ηλικιών, θα δυσκολευτούν περισσότερο.

9) Είναι χρήσιμο η κάθε ομάδα να διαθέτει μεταφορικό μέσο και ο αρχηγός της ομάδας θα πρέπει να διαθέτει δίπλωμα οδήγησης. Τα μέλη ομάδων που χρησιμοποιούν μηχανοκίνητα μεταφορικά μέσα το κάνουν με δική τους ευθύνη. Σε τέτοια περίπτωση ο αρχηγός έχει ευθύνη να προτρέψει τα μέλη της ομάδας και ιδιαίτερα αυτά που διαθέτουν μηχανάκι, να τηρούν τον Κ.Ο.Κ., να φορούν απαραίτητα κράνος, να μην τρέχουν και να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις μετακινήσεις τους.

ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΗ ΟΜΑΔΩΝ

Για πρώτη φορά φέτος, στο 5ο κυνήγι θησαΔΡΩν , η μεταμφίεση των συμμετεχόντων θα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη διεξαγωγή του παιχνιδιού.Η κάθε ομάδα μπορεί να επιλέξει και να υιοθετήσει ενδυματολογικά  έναν από τους χαρακτήρες του χωριού.(Είδατε βέβαια το βιντεάκι με την εκφώνηση της συμβολαιογράφου μπροστά σε όλο  το χωριό της τελευταίας επιθυμίας του Αριστείδη Δικαιάκη…) Η ομάδα που θα μεταμφιεστεί θα έχει δικαίωμα στο sign in να πάρει μία βοήθεια(hint) την οποία και θα μπορεί να χρησιμοποιήσει όποτε αυτή κρίνει.Σε όλα τα στάδια του κυνηγιού τα άτομα που θα φτάνουν στη λύση του γρίφου θα πρέπει μεταμφιεσμένα να κάνουν τα αναγκαία τσεκαρίσματα. Συγκεκριμένα: Οι παίχτες που θα επιλέξουν να μεταμφιεστούν και να χρησιμοποιήσουν τη βοήθεια που θα τους δοθεί , θα είναι υποχρεωτικό να κάνουν και τα υπόλοιπα τσεκαρίσματα( selfie σε σημείο ,τσεκάρισμα στην πλατεία) μεταμφιεσμένοι. Το hint δεν έχει ώρα λήξης, αντίθετα με το Joker  , ενώ όποια ομάδα δεν επιθυμεί να ντυθεί μπορεί να συμμετάσχει κανονικά στο παιχνίδι με τη μόνη διαφορά ότι δεν θα έχει το δικαίωμα χρήσης hint!!!Προσοχή γιατί  οποία ομάδα πάρει το hint είναι υποχρεωμένη να είναι μεταμφιεσμένη μέχρι το τέλος του κυνηγιού ,εκτός κι αν επιστρέψει πίσω το hint!!!

Κατά τη διαδικασία εγγραφών η κάθε ομάδα ,στη φόρμα εγγραφής, θα δηλώνει ποιο χαρακτήρα από το βίντεο της διοργανώτριας θα επιλέξει να αποδώσει. Οι παίχτες της κάθε ομάδας θα έχουν πλήρη ελευθερία(άλλωστε είμαστε δημοκρατική ομάδα βρε παιδί μου) να αποδώσουν το χαρακτήρα που θα επιλέξουν όπως αυτοί τον φαντάζονται….(φαντασία και πολύ χιούμορ είναι τα δύο απαραίτητα συστατικά…)Στο βίντεο της διοργανώτριας ομάδας παρουσιάζεται ένα ολόκληρο χωριό με τους κάποιους χαρακτήρες(ο παπάς, ο πρόεδρος, η τρελή του χωριού ,ο χωροφύλακας. ,η μοδίστρα, η δασκάλα ,ο νεκροθάφτης,,η γιατρός, ο κυνηγός, η φουρνάρισα,  οι κουτσομπόλες, ο χασάπης και βέβαια η συμβολαιογράφος)Διαλέγετε και κάνετε…

Απόκριες έχουμε!!!Ας το διασκεδάσουμε και λίγο παραπάνω!!!!

ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΥΝΗΓΙΟΥ

10) Η διαδικασία ξεκινάει το πρωί της Κυριακής 12/02/2017. Από τις 9:00 το πρωί θα γίνεται το sign-in των ομάδων. Η παράδοση του πρώτου γρίφου στους αρχηγούς των ομάδων θα γίνει στις 10:00 π.μ.

11) Κατά το sign-inο αρχηγός θα παραλάβει 5 κάρτες. Η κάθε κάρτα περιέχει ένα Barcode, μοναδικό για κάθε ομάδα. Μία κάρτα είναι απαραίτητη στις ομάδες καθώς χρειάζεται για το τσεκάρισμα των σημείων.

12) Σημείο αφετηρίας και παραλαβής-παράδοσης γρίφων (τσεκάρισμα) ορίζεται ο αύλειος χώρος του Δημαρχείου Δήμου Φαιστού.

13) Το 5ο κυνήγι θησαΔΡΩν θα διεξαχθεί και φέτος με το σειριακό σύστημα επίλυσης γρίφων. Οι ομάδες λύνοντας τον κάθε γρίφο, μπορούν να λάβουν τον επόμενο και να προχωρήσουν στην επίλυσή του.

14) Νικήτρια του παιχνιδιού ανακηρύσσεται η ομάδα που θα αποκρυπτογραφήσει και θα απαντήσει σωστά σε όλους του γρίφους, καταφέρει να βρει τον κρυμμένο θησαυρό και επιστρέψει στο Δημαρχείο.

15) Το σημαντικότερο είναι να περάσουμε καλά, να διασκεδάσουμε και γιατί όχι και να συνεργαστούμε….Αν θέλουμε να παραπλανήσουμε ή να κατασκοπεύσουμε το κάνουμε αλλά με προσοχή(μη μας πιάσουν κιόλας…..)Αυτό που απαγορεύεται αυστηρά, με ποινή αποκλεισμού , είναι  η καταστροφή στοιχείων που χρησιμοποιούνται στο παιχνίδι.

ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΑΤΑ

16) Υπάρχουν 3 διαφορετικοί τρόποι τσεκαρίσματος.. 1) Άτομο στο σημείο, 2) Ταμπελάκι με λέξη-κλειδί, 3) Selfieσε σημείο.. Κάθε γρίφος έχει το δικό τρόπο τσεκαρίσματος ο οποίος αναγράφεται πάνω στο γρίφο με το κατάλληλο σύμβολο.

17) Σε περίπτωση «ΑΤΟΜΟ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ», ο κυνηγός πηγαίνει στο σημείο, έχοντας μαζί του 1 από τις 5 κάρτες της ομάδας του,επιδεικνύει την κάρτα στο άτομο που βρίσκεται στο σημείο. Έπειτατο άτομο, λέει στον κυνηγό μια λέξη-κλειδί ή του δίνει ένα αντικείμενο. Αν δοθεί αντικείμενο, η ομάδα ακολουθεί τις οδηγίες που το συνοδεύουν, ενώ αν δοθεί λέξη-κλειδί, η ομάδα τσεκάρει στο Δημαρχείο λέγοντας στην επιτροπή το Σημείο και τη Λέξη-Κλειδί.

18) Σε περίπτωση «ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ ΜΕ ΛΕΞΗ-ΚΛΕΙΔΙ», ο κυνηγός πηγαίνει στο σημείο που βρήκε αποκωδικοποιώντας το γρίφο, αναζητάει στο χώρο που βρίσκεται το σημείο, το ταμπελάκι του κυνηγιού (το οποίο δεν είναι απαραίτητα σε εμφανές σημείο), το εντοπίζει και διαβάζει τη Λέξη-Κλειδί.. Έπειτα τσεκάρει στο Δημαρχείο λέγοντας στην επιτροπή το Σημείο, τη θέση που ήταν το ταμπελάκι και τη Λέξη-Κλειδί.

19) Σε περίπτωση «SELFIEΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ», ο κυνηγός πηγαίνει στο σημείο που βρήκε αποκωδικοποιώντας το γρίφο έχοντας μαζί του 1 από τις 5 κάρτες της ομάδας του. Στέκεται μπροστά στο σημείο και τραβάει μια selfie φωτογραφία στην οποία πρέπει να φαίνεται το σημείο (ξεκάθαρα), ο κυνηγός και η κάρτα της ομάδας. Η ομάδα τσεκάρει στο Δημαρχείο λέγοντας στην επιτροπή το Σημείο και δείχνοντας τη φωτογραφία.

20) Κάθε τσεκάρισμα γίνεται έχοντας οπωσδήποτε μια από τις κάρτες της ομάδες. Μετά το τσεκάρισμα και την παραλαβή του νέου γρίφου, ο κυνηγός «χτυπάει» την κάρτα με το barcodeστο barcodereader ώστε να κατοχυρωθεί ο γρίφος και να καταχωρηθεί ο χρόνος. ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν η τελευταία ενέργεια δεν πραγματοποιηθεί, το σημείο δεν κατοχυρώνεται..

JOKER

21) Σημαντικό εργαλείο στο 5ο κυνήγι αποτελεί το JOKER. Κάθε ομάδα που διαθέτει ένα JOKER (θα δοθεί με συγκεκριμένο τρόπο ο οποίος θα ανακοινωθεί από την ομάδα κυνηγιού) μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώστε να αποφύγει την επίλυση ενός γρίφου (είτε λόγω δυσκολίας είτε λόγω στρατηγικής..).

22) Το χρονικό περιθώριο που ισχύει η χρήση του JOKERείναι προκαθορισμένο. (Έχει προαποφασιστεί από την ομάδα κυνηγιού) Μετά από τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, την οποία οι κυνηγοί δε γνωρίζουν πριν, δε μπορεί να γίνει χρήση του JOKER. Ακυρώνεται για όλες τις ομάδες που δεν το έχουν χρησιμοποιήσει.

ΒΟΗΘΕΙΑ(HINT)

23) Η ομάδα που θα μεταμφιεστεί θα έχει δικαίωμα στο sign in να πάρει μία βοήθεια(hint) την οποία και θα μπορεί να χρησιμοποιήσει όποτε αυτή κρίνει. Το hint δεν έχει ώρα λήξης, όπως το joker, ενώ όποια ομάδα δεν επιθυμεί να ντυθεί μπορεί να συμμετάσχει κανονικά στο παιχνίδι με τη μόνη διαφορά ότι δεν θα έχει το δικαίωμα χρήσης hint!!!Προσοχή γιατί  οποία ομάδα πάρει το hint είναι υποχρεωμένη να είναι μεταμφιεσμένη μέχρι το τέλος του κυνηγιού ,εκτός κι αν επιστρέψει πίσω το hint!!!

Όσοι χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες μπορούν να επισκέπτονται το site της ομάδας ΔΡΩ (www.bestidro.gr)  καθώς και τη σελίδα της διοργανώτριας ομάδας στο FACEBOOK (Tsimpa 1 Ομάδα Κυνηγών Κρυμμένου Θησαυρού)

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ:

Ι) Φωτογραφική μηχανή ή κινητό με κάμερα.

ΙΙ) Σκαλίδα ή/και Σκαπέτι ή/και Φτυάρι.

ΙΙΙ) Γαλότσες.

ΙV) Ρολόι.

V) Ομπρέλα.

VI) Κράνος.

ΚΑΛΟ ΚΥΝΗΓΙ   ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Previous Story

Sherlock events

Author

mm

Μαθηματικός

Ζώντας μια ζωή κοντά σε νέα παιδιά, μαθητές κυρίως αλλά και φοιτητές, και πιστεύοντας στη δύναμη και στην αξία του λόγου, είμαι ενθουσιασμένος με τη νέα μας ιστοσελίδα. Θα δώσει την ευκαιρία να ακουστούν και να αποκτήσουν δύναμη όλες οι φωνές, οι σκέψεις και οι ιδέες των νέων. Αυτοί αποτελούν άλλωστε την κινητήρια δύναμη της κοινωνίας μας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll Up