κανονες

Α ΦΑΣΗ – Events
Στην πρώτη φάση του διαδικτυακού κυνηγιού απαιτείται φυσική παρουσία σε events-δράσεις του δήμου Φαιστού. Οι λεπτομέρειες θα ανακοινώνονται πριν από κάθε δράση στην σελίδα FB της ομάδας Sherlock Holmes και στο site της ΔΡΩ.
Σε κάθε event θα περιλαμβάνεται 1 μικρός γρίφος, όπου θα ανταμείβει τον παίκτη με πόντους. Η συμμετοχή είναι ατομική ενώ η απάντηση θα δίνεται μέσω της φόρμας απαντήσεων στο bestidro.gr  (https://www.bestidro.gr/2609-2/sherlock-2018/events/) και θα περιλαμβάνει ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας το οποίο θα αποτελεί και τον κωδικό για να πιστώνονται οι πόντοι και email για να αποστέλλεται απάντηση επιβεβαίωσης ή απόριψης. Το τηλέφωνο επικοινωνίας πρέπει να είναι πάντα το ίδιο για να πάρει πόντους αθροιστικά.

Β ΦΑΣΗ – Διαδικτυακό κυνήγι
Το διαδικτυακό κυνήγι ανοίγει περίπου 2 μήνες πριν από το κυνήγι. Ο παίκτης απαντάει σε γρίφους μέσω της φόρμας απαντήσεων στο bestidro.gr  και ανταμείβεται με πόντους. Η συμμετοχή είναι ατομική και διατηρούνται οι βαθμοί που έχει συγκεντρώσει ήδη από την Α φάση.

POINTSYSTEM
Η συμμετοχή είναι ανοικτή! (Ξεκίνα όποτε θέλεις! Όσο πιο νωρίς τόσο καλύτερα!)

Α ΦΑΣΗ – Events
Στην Α φάση κάθε σωστή απάντηση κερδίζει 20 πόντους.
Κερδίζουν όλοι όσοι απαντούν σωστά!

Β ΦΑΣΗ – Διαδικτυακό
Στην Β φάση η βαθμολόγηση έχει ως εξής:
Όποιος απαντήσει μέσα στο πρώτο μισάωρο, κερδίζει 80 πόντους. Όποιος απαντήσει μέσα στο 2ο μισάωρο, 70 πόντους. Στο 3ο, 60 και στο 4ο 50 πόντους.
Επιπλέον ο πρώτος από όλους τους συμμετέχοντες, που θα απαντήσει σωστά, έχει μπόνους +20 πόντους.

ΧΟΡΟΣ ΟΜΑΔΩΝ
Με τη δήλωση ομάδας, δηλώνεται και ένα άτομο της, όπου η ομάδα θα χρησιμοποιήσει τους πόντους που εκείνο έχει συγκεντρώσει καθ’ όλη την διάρκεια του διαδικτυακού κυνηγιού. Οι πόντοι όμως των υπολοίπων παικτών της ομάδας ΔΕΝ υπολογίζονται.
Οι καλύτερες ομάδες θα διαγωνιστούν στον χορό των ομάδων σε μία δοκιμασία, με έπαθλο ένα επιπλέον Joker με χρήση του στους πρώτους 5 γρίφους.

Scroll Up