ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ 

1) Σκοπός του παιχνιδιού – ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ  ΚΡΥΜΜΕΝΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ – είναι  η διασκέδαση με την ανακάλυψη ενός κρυμμένου θησαυρού μέσα από την αποκρυπτογράφηση μιας σειράς γρίφων που σχετίζονται με την ιστορία του δήμου Φαιστού και των ανθρώπων της.

2) Τα όρια του παιχνιδιού προσδιορίζονται γεωγραφικά από τα σύνορα του Δήμου Φαιστού.

3) Για την απάντηση των γρίφων τα μέλη της ομάδας μπορούν να χρησιμοποιήσουν κάθε πρόσφορο μέσο όπως βιβλία, βιβλιοθήκες, διαδίκτυο, γνωστούς και αγνώστους.

4) Οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα αλλαγής του αριθμού ή/και της σειράς των γρίφων σε περίπτωση που κρίνουν πως αυτό είναι απαραίτητο.

5) Ο αρχηγός εκπροσωπεί την ομάδα του και μόνο αυτός επικοινωνεί με την οργανωτική επιτροπή. Ο αρχηγός της ομάδας ειδοποιεί αμέσως την επιτροπή σε περίπτωση που η ομάδα αποφασίσει να εγκαταλείψει για οποιοδήποτε λόγο το παιχνίδι.

 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

6) Κάθε ομάδα πρέπει να αυτοονομαστεί, να επιλέξει έναν αρχηγό και να δηλώσει συμμετοχή στο www.bestidro.gr  έως 24/02/2024 και ώρα 00:00. Η κάθε ομάδα θα πρέπει να έχει ένα λάβαρο (σημαία) σε κοντάρι 2 m.

7) Η κάθε ομάδα θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον 5 άτομα.

8) Δεν υπάρχει κατώτατο όριο ηλικίας για τους συμμετέχοντες. Για την καλύτερη λειτουργία της, η ομάδα θα πρέπει να απαρτίζεται από διάφορες ηλικίες και οπωσδήποτε από έναν ενήλικα. Ομάδες που αποτελούνται αποκλειστικά από άτομα μικρών ηλικιών, θα δυσκολευτούν περισσότερο.

9) Είναι χρήσιμο η κάθε ομάδα να διαθέτει μεταφορικό μέσο και ο αρχηγός της ομάδας θα πρέπει να διαθέτει δίπλωμα οδήγησης. Τα μέλη ομάδων που χρησιμοποιούν μηχανοκίνητα μεταφορικά μέσα το κάνουν με δική τους ευθύνη. Σε τέτοια περίπτωση ο αρχηγός έχει ευθύνη να προτρέψει τα μέλη της ομάδας και ιδιαίτερα αυτά που διαθέτουν μηχανάκι, να τηρούν τον Κ.Ο.Κ., να φορούν απαραίτητα κράνος, να μην τρέχουν και να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις μετακινήσεις τους.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΥΝΗΓΙΟΥ

10) Η διαδικασία ξεκινάει το πρωί της Κυριακής 03/03/2024. Από τις 9:00 το πρωί θα γίνεται το sign-in των ομάδων. Η παράδοση του πρώτου γρίφου στους αρχηγούς των ομάδων θα γίνει στις 10:00 π.μ.

11) Κατά το sign-in ο αρχηγός θα παραλάβει 5 κάρτες. Η κάθε κάρτα είναι μοναδική για κάθε ομάδα. Οι κάρτες είναι απαραίτητες στις ομάδες καθώς χρειάζονται για το τσεκάρισμα των σημείων.

12) Σημείο αφετηρίας και παραλαβής-παράδοσης γρίφων (τσεκάρισμα) ορίζεται το πολύκεντρο του Δήμου Φαιστού.

13) Το 10ο κυνήγι ΘησαΔρών θα διεξαχθεί και φέτος με το σειριακό σύστημα επίλυσης γρίφων. Οι ομάδες λύνοντας τον κάθε γρίφο, μπορούν να λάβουν τον επόμενο και να προχωρήσουν στην επίλυση του. Ο τρόπος τσεκαρίσματος θα δίνεται εκείνη την ώρα για τον κάθε γρίφο που θα παραλαμβάνετε.

14) Νικήτρια του παιχνιδιού ανακηρύσσεται η ομάδα που θα αποκρυπτογραφήσει και θα απαντήσει σωστά σε όλους του γρίφους και θα καταφέρει να βρει τον κρυμμένο θησαυρό. Η νικήτρια ομάδα αναλαμβάνει τη διοργάνωση του 11ου κυνηγιού θησαΔΡΩν.

15) Το σημαντικότερο είναι να περάσουμε καλά, να διασκεδάσουμε και γιατί όχι και να συνεργαστούμε….Αν θέλουμε να παραπλανήσουμε ή να κατασκοπεύσουμε το κάνουμε αλλά με προσοχή (μη μας πιάσουν κιόλας…..). Αυτό που απαγορεύεται αυστηρά, με ποινή αποκλεισμού , είναι  η καταστροφή στοιχείων που χρησιμοποιούνται στο παιχνίδι.

 

ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΑΤΑ

16) Υπάρχουν 5 διαφορετικοί τρόποι τσεκαρίσματος. 1. Άτομο στο σημείο, 2. Ταμπελάκι με λέξη κλειδί, 3. Selfie στο σημείο, 4. Selfie στο σημείο με αντικείμενο, 5. Πες τη λέξη.

17) Σε περίπτωση «ΑΤΟΜΟ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ», ο κυνηγός πηγαίνει στο σημείο που βρήκε αποκωδικοποιώντας το γρίφο, έχοντας μαζί του 1 από τις 5 κάρτες της ομάδας του και επιδεικνύει την κάρτα στο άτομο που βρίσκεται στο σημείο. Έπειτα το άτομο, λέει στον κυνηγό μια λέξη-κλειδί ή του δίνει ένα αντικείμενο. Αν δοθεί αντικείμενο, η ομάδα ακολουθεί τις οδηγίες που το συνοδεύουν, ενώ αν δοθεί λέξη-κλειδί, η ομάδα τσεκάρει στο Δημαρχείο λέγοντας στην επιτροπή το Σημείο και τη Λέξη-Κλειδί.

18) Σε περίπτωση «ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ ΜΕ ΛΕΞΗ-ΚΛΕΙΔΙ», ο κυνηγός πηγαίνει στο σημείο που βρήκε αποκωδικοποιώντας τον γρίφο, αναζητάει στον χώρο που βρίσκεται το σημείο το ταμπελάκι του κυνηγιού (το οποίο δεν είναι απαραίτητα σε εμφανές σημείο), το εντοπίζει και διαβάζει τη Λέξη-Κλειδί. Έπειτα τσεκάρει στο Δημαρχείο λέγοντας στην επιτροπή το Σημείο, τη Θέση που ήταν το ταμπελάκι και τη Λέξη-Κλειδί.

19) Σε περίπτωση «SELFIE ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ», ο κυνηγός πηγαίνει στο σημείο που βρήκε αποκωδικοποιώντας τον γρίφο έχοντας μαζί του 1 από τις 5 κάρτες της ομάδας του. Στέκεται μπροστά στο σημείο και τραβάει μια selfie φωτογραφία στην οποία πρέπει να φαίνεται το σημείο (ξεκάθαρα), ο κυνηγός και η κάρτα της ομάδας. Η ομάδα τσεκάρει στο Δημαρχείο λέγοντας στην επιτροπή το Σημείο και δείχνοντας τη φωτογραφία.

20) Σε περίπτωση «SELFIE ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ», ο κυνηγός πηγαίνει στο σημείο που βρήκε αποκωδικοποιώντας το γρίφο έχοντας μαζί του 1 από τις 5 κάρτες της ομάδας του και το αντικείμενο που ζητά ο γρίφος ή απεικονίζεται σε αυτόν. Στέκεται μπροστά στο σημείο και τραβάει μια selfie φωτογραφία στην οποία πρέπει να φαίνεται το σημείο (ξεκάθαρα), ο κυνηγός, το αντικείμενο και η κάρτα της ομάδας. Η ομάδα τσεκάρει στο Δημαρχείο λέγοντας στην επιτροπή το Σημείο και δείχνοντας τη φωτογραφία.

21) Σε περίπτωση «ΠΕΣ ΤΗ ΛΥΣΗ», ο κυνηγός τσεκάρει στο Δημαρχείο λέγοντας στην επιτροπή τη λύση στην οποία κατέληξε αποκωδικοποιώντας τον γρίφο.

22)Προσοχή: Η ομάδα τσεκάρει στο Δημαρχείο απαραίτητα με την κάρτα συμμετοχής και λέγοντας το ΑΚΡΙΒΕΣ σημείο που βρέθηκε το σημείο ή που τραβήχτηκε η φωτογραφία. Ο γρίφος δεν θα υπολογίζεται σαν λυμένος αν η ομάδα δεν μας δώσει όλες τις πληροφορίες. 

23) Μετά το τσεκάρισμα η ομάδα παραλαμβάνει τον επόμενο γρίφο. Κατά την παραλαβή του γρίφου η ομάδα θα ενημερώνεται για τον τρόπο τσεκαρίσματος του κάθε γρίφου.

 

JOKER

24) Στο 10ο κυνήγι ΘησαΔρών οι ομάδες θα έχουν στην διάθεση τους ένα Joker (για να κάψουν ένα γρίφο).

HINT (ΒΟΗΘΕΙΑ)

Στην ομάδα θα δοθεί μια κάρτα hint (βοήθεια). Επιδεικνύοντας την κάρτα hint στην επιτροπή τσεκαρίσματος θα δίνεται στην ομάδα επιπλέον βοήθεια για την επίλυση του γρίφου. ΠΡΟΣΟΧΗ: Η κάρτα hint θα είναι μοναδική για κάθε ομάδα και μετά από τη χρήση της θα παρακρατείται από την επιτροπή. Η χρήση της κάρτας hint θα μπορεί να γίνει μόνο μια φορά.

Όσοι χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες μπορούν να επισκέπτονται το site της ομάδας ΔΡΩ (www.bestidro.gr)  καθώς και τη σελίδα της διοργανώτριας ομάδας στο FACEBOOK (Veterans).

 

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ 

  1. Λάβαρο ομάδας
  2. 6 κράνη
  3. 6 ζευγάρια επιγονατίδες
  4. 6 ζευγάρια γάντια
  5. 1 ζευγάρι μπρατσάκια

 

ΚΑΛΟ ΚΥΝΗΓΙ  ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!

Scroll Up